Máte dotaz k pojistným smlouvám?

Máme pro vás odpovědi

V často kladených dotazech k tématu „Pojistná smlouva“ najdete naše odpovědi na vaše otázky, od uzavření pojistné smlouvy, přes pojistky a předpisy, až po lhůty a platby.

Pojistné doby se liší v závislosti na pojistném produktu a riziku. Příslušné lhůty pro podání žádosti najdete ve složkách jednotlivých produktů nebo v pojistných podmínkách.

Váš oblastní vedoucí vám rád poskytne informace o nejvhodnějším pojištění podle struktury vašeho podniku (plodiny, velikost podniku atd.). Za tímto účelem si prosím sjednejte nezávaznou schůzku. Kontaktní osobu pro váš okres najdete zde.

V tomto případě záleží na typu smlouvy a zaslání aktualizační tabulky.

Pojistnou smlouvu na pojištění hospodářských zvířat obdržíte na přelomu února/března, pojištění plodin přibližně v období květen/červen.

Na naše pojistné produkty se vztahuje 6-ti týdenní výpovědní lhůta ke konci roku. Vaši výpověď musíme obdržet písemně nejméně 6 týdnů před uplynutím pojistné doby, tedy do 17. listopadu, abychom mohli pojistnou smlouvu (nebo její část) zrušit s účinností od 1. ledna následujícího roku.

Veškeré změny nahlaste svému oblastnímu vedoucímu, který vše administrativně vyřídí. Pojištění pro danou sezonu je ale potřeba uhradit. Je na domluvě, zda-li tak učiní původní nebo nový majitel. Kontaktní osobu pro váš okres najdete zde.

Váš oblastní vedoucí vám rád poskytne informace o nejvhodnějším pojistném krytí podle struktury vašeho podniku (plodiny, velikost podniku atd.). Za tímto účelem si prosím sjednejte nezávaznou schůzku. Kontaktní osobu pro váš okres najdete zde.

Všechny informace lze změnit v Nastavení.

Přihlaste se na portál a klikněte na symbol Nastavení v pravém horním rohu domovské stránky. Tam si můžete změnit své uživatelské jméno.

Na stejném místě lze změnit i emailovou adresu. Na novou e-mailovou adresu obdržíte ověřovací e-mail. Teprve po potvrzení odkazu v e-mailu je změna e-mailové adresy dokončena.

Nastalou situaci neprodleně nahlaste svému makléři nebo oblastnímu vedoucímu. Kontaktní osobu pro váš okres najdete zde.

Máte-li jakékoli dotazy týkající se platby pojistného, obraťte se na kolegyni Jitku Kvíčalovou na telefonním čísle 233 312 836.

Pojistné musí být zaplaceno tak, abychom ho obdrželi do sjednaného termínu platby (termín platby najdete na své pojistné smlouvě). Platba se provádí podle dohody, např. inkasem nebo bankovním převodem.

Veškeré dokumenty obdržíte elektronicky, nikoliv poštou. V případě, že se jedná o nové dokumenty, budete informováni e-mailem. Všechny dokumenty naleznete v portálu v části „Dokumenty“.

Přihlaste se do portálu. Na úvodní stránce klikněte na zaškrtávací políčko „Vzdávám se korespondence poštovní cestou“ a poté klikněte na „Uložit změnu“.

NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA SVOU OTÁZKU?

Pošlete nám e-mail na adresu [email protected] nebo nám zavolejte na telefonní číslo 233 312 836.

POZNÁMKA

Cílem těchto často kladených otázek je poskytnout praktické a stručné informace. Nejsou právně závazné.