Máme pro vás odpovědi
V často kladených dotazech najdete naše odpovědi na vaše otázky k tématu „Portál“, od ukládání dokumentů po osobní a přihlašovací údaje.
Po vytvoření pojistné smlouvy automaticky obdržíte přihlašovací údaje k portálu poštou – jedinečné uživatelské jméno a heslo. Po prvním přihlášení si prosím své údaje změňte.
O nové heslo můžete požádat v portálu zadáním svého uživatelského jména a kliknutím na tlačítko „Zapomněl/a jste heslo?“. Po kliknutí na tlačítko „Vyžádat heslo“ vám na zadanou e-mailovou adresu zašleme odkaz pro nastavení nového hesla.
Všechny informace lze změnit v Nastavení.
Přihlaste se na portál a klikněte na symbol Nastavení v pravém horním rohu domovské stránky. Tam si můžete změnit své uživatelské jméno.
Na stejném místě lze změnit i emailovou adresu. Na novou e-mailovou adresu obdržíte ověřovací e-mail. Teprve po potvrzení odkazu v e-mailu je změna e-mailové adresy dokončena.
Z důvodu bezpečnosti vašich údajů budou přihlašovací údaje zasílány poštou.
Své dokumenty budete dostávat elektronicky, nikoli poštou. Pokud se objeví nové dokumenty, budete o tom informováni prostřednictvím e-mailu. Všechny dokumenty najdete v portálu v nabídce „Dokumenty“.
Přihlaste se do portálu. Na úvodní stránce klikněte na zaškrtávací políčko „Vzdávám se korespondence poštovní cestou“ a poté klikněte na „Uložit změnu“.
Pojistné podmínky najdete v podrobném zobrazení své pojistné smlouvy na portálu. V přehledu vyberte požadovanou pojistnou smlouvu. Všechny pojistné podmínky jsou též uloženy přímo na webových stránkách pojišťovny na spodní liště nebo pod jednotlivými produkty v odstavci „Ke stažení“.
NENAŠLI JSTE ODPOVĚĎ NA SVOU OTÁZKU?
Pošlete nám e-mail na adresu [email protected] nebo nám zavolejte na telefonní číslo 233 312 836.
POZNÁMKA
Cílem těchto často kladených otázek je poskytnout praktické a stručné informace. Nejsou právně závazné.